Segítség

Kiszállítás Díja

Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?
Ha a vásárlás értéke eléri a 10.000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat.
Amennyiben a vásárlás értéke 10.000 Ft alatt van, akkor házhozszállítás esetén 990 Ft. költséget számítunk fel.
A díj magában foglalja a csomagolás és a szállítás költségét.
Szállítási idő, kiszállítás módja
Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?
Klasszikus házhozszállítás:

Az árut futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.

 

Kiszállítás idő

A csomag legtöbb esetben 3-5 munkanapon belül érkezik meg a megadott címre. Bizonyos időszakokban, kivételes esetekben 5 munkanapnál többet is igénybe vehet a megrendelt termékek kiszállítása. Ennek okáról és a várható szállítási időről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat.
A nap folyamán mikor érkezik a futár?
A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal 8.00 és 17.00 óra között. A kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni. A csomag munkaidőben érkezik, ezért érdemes olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthon élő rokon, stb..)

 

Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt terméket határidőn belül?

Érdeklődj ügyfélszolgálatunknál az info@rideordie.hu e-mail címen, vagy a 06 37 951 652 telefonszámon!

 

Mi a teendő, ha a megrendelt termék mérete, színe nem megfelelő?

Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy más színt, modellt választanál, lehetőség van a termék cseréjére.
Az átvételt követően, lehetőleg 3 munkanapon belül hívd ügyfélszolgálatunkat a 06 37 951 652 telefonszámon, vagy írj e-mailt ügyfélszolgálatunk címére – info@rideordie.hu – és jelezd termékcsere vagy pénzvisszafizetési igényedet!
Ebben az esetben több megoldás közül választhat:
1. A cserélendő termék értékét levásárolhatod (igény szerint további termékeket is választhatsz).
2. Vissza küldheted a terméket, melynek ellenértékét megadott bankszámla számodra visszaigényelheted.

 

Fontos:

Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket már használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.
A visszaküldés költsége a VÁSÁRLÓT terheli, a cseretermék kiküldésének díja a termék értékétől függetlenül 990 Ft. (házhozszállítás).
Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük.
Ha a csomag átvételekor sérülést találsz a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezd a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.
Bolti csere is lehetséges üzleteinkben: a terméket vidd vissza bármelyik üzletünkbe, ahol más termékre cserélheted, illetve levásárolhatod azt. Kérjük telefonon egyeztess ügyfélszolgálatunkkal vagy a kiválasztott bolttal az elérhető készletről. Az alábbi boltokban lehetséges a csere:

BUDAPEST – WESTEND – 1062 Budapest, Váci út 1-3. T.: 06 20 377 5567
EGER – 3300, Eger, Jókai u. 6. T.: 06 20 378 7867
GYÖNGYÖS – 3200 Gyöngyös, Rózsa u. 9. T.: 06 37 951 652

Nem vagyok biztos a méretekben, ezért szeretném a terméket személyesen megvásárolni. Hol találom a boltot?
Termékeink nem csak az internetről rendelhetők meg. Boltjaink listáját megtalálod erre a linkre kattintva! Klikk ide >>

 

Utalványok elfogadása üzleteinkben

Üzleteinkben az alábbi utalványokkal lehetséges a fizetés:
– Edenred (Top Premium ajándékutalvány/ruházat vagy univerzális, Ticket Service beiskolázási utalvány)
– Sodexo (Ajándék utalvány/ruházat, Bónusz utalvány, Iskolakezdési utalvány)
– Erzsébet-utalvány (Gyermekvédelmi Erzsébet-utalvány, Ajándék utalvány, Iskolai utalvány)
– Posta Paletta (Ajándék utalvány, Iskola utalvány)